piątek, 19 grudnia 2014

Dobry stomatolog dla dzieci Warszawa



dobry stomatolog
Już od pierwszych miesięcy należy dbać o higienę jamy ustnej najmłodszych. Nawet przy karmieniu piersią należy czyścić jamę ustną malucha. Po pojawieniu się pierwszych zębów mlecznych, należy je również starannie pielęgnować. Stan zębów stałych w dużej mierze zależy od zdrowia zębów mlecznych.

Pielęgnacja zębów towarzyszy nam od pierwszych chwil. Pierwsza wizyta małego pacjenta u stomatologa jest więc bardzo istotnym wydarzeniem, które może mieć konsekwencje w przyszłości. Zazwyczaj z wizytą u stomatologa kojarzy się lęk, niemniej jednak nie jest to regułą i można w bardzo prosty sposób zapobiec obawom dziecka.
To jak dziecko odbierze pierwszą wizytę zależy przede wszystkim od rodziców.

Dziecko idąc pierwszy raz do gabinetu nie wie czego się spodziewać, dlatego komunikaty takie jak „nie bój się”, „nie będzie bolało” itd. nastawiają dziecko na negatywne doświadczenia.

Warto, by ta pierwsza wizyta u specjalisty była przyjemna i czysto kontrolna.  
Dobry dentysta dla dzieci powinien mieć właściwe podejście do swoich najmniejszych pacjentów. Tym bardziej, że Warszawa jest miastem gdzie dobry stomatolog dla dzieci jest na wagę złota.

5 komentarzy:

  1. W dzisiejszych czasach jest naprawdę trudno o dobrego stomatologa, czy to dziecięcego czy też tego dla dorosłych. Ja wiele lat szukałam metodą prób i błędów i jakiś czas temu dopiero znalazłam takiego, któremu nie boję się zaufać. Wiele osób w Warszawie i poza nią szuka dobrych specjalisów jednak nie zawsze znajduje. Ja polecam osobiście to http://www.witclinic.pl miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Według mnie warto postawić na www.centrum-stomatologii.pl – świetni dentyści, którzy mają ogromną wiedzę i doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór odpowiedniego dentysty dla dziecka jest bardzo ważny jeśli chcemy, żeby dziecko nie bało się wizyt u stomatologa. Ja robiłem bardzo długi research zanim wybrałem właściwą klinikę. Zdecydowałem się na nclinic i jak się okazało był to strzał w 10, bo już 2 rok chodzimy tam całą rodziną, a młody uwielbia swoją dentystkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chcemy znaleźć dobrego stomatologa w Warszawie to ja bardzo polecam tych z https://cmp.med.pl/cmp-bialoleka/stomatolog/ gdzie również sami uczęszczamy całą rodziną. Za każdym razem jak znajdzie się jakiś ząb do leczenia to całość przeprowadzana jest w bardzo profesjonalny sposób. Jak dla mnie taki dentysta to najlepszy wybór.

    OdpowiedzUsuń